Mass JYM - גיינר

Mass JYM - גיינר

  • ₪399


  • שירות לקוחות 05-56855707
  • אפשרות לשליח עד הבית
  • משלוחים לכל חלקי הארץ 2-7 ימי עסקים
  • אפשרות תשלום במזומן לשליח
  • איסוף עצמי מרמת גן ללא עלות בתאום מראש
  • עד 3 תשלומים באשראי ללא ריבית
  • תשלום באשראי, פייפל, מזומן, ביט, העברה בנקאית
  • מבצע - משלוח חינם לכל הארץ גם בקורונה

Mass JYM הוא הגיינר הראשון שמשתמש בתערובת חלבונים לא קניינית (Pro JYM) יחד עם מקור פחמימות עם אינדקס-גליקמי נמוך שאינו מסחרי, ומקור שומן בריא שאינו מסחרי. בניגוד לרוב הגיינרים הכוללים פי שניים יותר פחמימות מחלבון, Mass JYM מכיל יחס של 1: 1 של חלבון אנאבולי לעומת פחמימות דלות במערכת העיכול בשביל מסה "נקיה".


בין אם אתה משתמש בו כתחליף לארוחה בדרכים או כגיינר, היה סמוך ובטוח שאתה מקבל מרכיבים איכותיים וקלוריות איכותיות, אשר בשילוב עם אימונים ודיאטה נכונה של מזון איכותי, אתה בדרך לקראת עליה במסת שריר רזה ולא עודף שומן בגוף כמו שעולים המון העם.


מדוע ג'ים מס שונה משאר הגיינרים לעליה במסה

זה לא מספיק לדעת רק את כמות החלבון הכוללת, הפחמימות והשומן שמספק הגיינר שלך - אתה צריך לדעת את הכמויות המדויקות של כל סוג חלבון, כל סוג של פחמימה, וכל סוג של שומן. אחרת, לא תדעו אם מדובר בבונה רזה או סתם עוד "מעמיס שומן" עשוי מתרכיז חלבון זול וסוכר. בעצם תכננו את Mass JYM להיות Pro JYM ™ בתוספת כמות שווה של פחמימות - בעיקר עם אנדקס גליקמי נמוך ותערובת שומן מושלמת (במתנה לפטנט רשום).


כל מנה של מס JYM מספקת:

כמעט 4 גרם שומן (1.3 גרם שומן רווי, 1.3 גרם שומן חד בלתי רווי, 1.3 גרם שומן רב בלתי רווי, כולל גרם 1 CLA)
30 גרם פחמימות (15 גרם מתוטכן בעלות אינדקס גליקמי נמוך (GI), 5 גרם גבוה GI)
30 גרם חלבון (15 גרם קזאין, 12 גרם חלבון מי גבינה, 3 גרם חלבון ביצה)


תערובת פרוטאין מסאז '

עוצב על פי המפרט המדויק כחלבון Pro JYM עטור הפרסים - כל מנה של Mass JYM מספקת 30 גרם של תערובת אבקת חלבונים האיכותית ביותר שיש. Mass JYM מספק 50% קזאין מקזאין micellar וחלבון חלב מבודד; 40% חלבון מי גבינה מבודד חלבון מי גבינה מסונן קר ומבודד, חלבון חלב; ו 10% חלבון חלבון ביצה.


תערובת חלבונים זו מספקת מספיק חלבון מי גבינה המתעכל במהירות כדי לעודד במהירות את סינתזת חלבון השריר, בתוספת כמויות יפות של קזאין המתעכל לאט כדי לשמור על סינתזת חלבון מוגברת במשך מספר שעות לאחר בליעתם. חלבון לבן מביצה מספק מקור חלבון לעיכול בינוני המספק גם רמות גבוהות יותר של חומצות אמינו המכילות גופרית בהשוואה לחלבון חלבי.


מחקרים מראים כי תערובת חלבונים המספקת יותר קזאין לעיכול איטי מאשר מי גבינה הפועלים במהירות וחלבון העיכול בינוני מעלה את סינתזת חלבון השריר זמן רב יותר ומוביל לאיזון חלבוני נטו גדול יותר מאשר חלבון מי גבינה בלבד. במילים פשוטות, תערובת חלבונים היא אנבולית יותר ממי גבינה בפני עצמה.


תערובת פחמימות מסיבי ג'ים

כל מנה של Mass JYM מכילה 30 גרם פחמימות כדי לספק יחס של 1: 1 של חלבון לפחמימות. זה קריטי. צרכו יותר מדי פחמימות, ותעלו שומן בגוף בנוסף לשרירים. קח מעט מדי פחמימות, ולא תייעל את צמיחת השרירים. היחס 1: 1 בין חלבון לפחמימות עוזר לשמור על העליה במסה רז ויציבה.

היחס המוני של JYM בין פחמימות דלות-גליקמיה (נמוכות- GI) לפחמימות גבוהות-גליקמיות (High-GI) הוא היבט מרכזי נוסף ההופך את הנוסחה הזו למצב עליית-מסה אמיתית. תכננו את תערובת הפחמימות במס JYM בעיקר מעמילן אפונה, איזומלטולוז וסיבי שיבולת שועל כדי לספק יחס של 3: 1 בין פחמימות נמוכות למערכת העיכול.


ביחס זה, לא תקפיץ את האינסולין (מחוץ לטווח הנורמלי) או תוסיף שומן באותה קלות שהיית עושה עם גיינר המשתמש בעיקר בפחמימות עשירות במערכת העיכול כמו סוכר, דקסטרוז או מלטודקסטרין. זה גם אומר ש Mass JYM עובד היטב כמקור פחמימות לפני האימון, מכיוון שהוא מספק כמות קטנה של דלק מהיר ואחריו כמות גדולה יותר של דלק איטי לאורך זמן כדי לעזור לספק אנרגיה מתחילת האימון עד הסוף. . מחקרים מראים עוד כי כאשר צורכים פחמימות לפני ו / או במהלך אימונים, יחס הטסטוסטרון לקורטיזול בגוף גבוה יותר, מה שמרמז על כך שהגוף נמצא במצב יותר אנאבולי.


דרך נוספת חיונית למקסום צמיחת השרירים קשורה לנפח תאי השריר. גליקוגן, צורת האחסון של פחמימות בשריר, מושך מים לתאי השריר. ככל שתכולת הגליקוגן בשריר גבוהה יותר, כך השריר יהיה מלא יותר (גדול יותר). עם זאת, נפח תאי שריר מקסימלי קשור ליותר מאשר להיראות גדול יותר - הוא גם מציב מתיחה על קרום תאי השריר שיכול לעזור לאותת על מסלולים ביוכימיים המובילים לעלייה בסינתזת חלבון השריר, מה שעלול להוביל לעלייה ארוכת טווח בגדילת השרירים.


תערובת שומן בריאה של מס ג'ים

שומן הוא חומר המזון המטעה ביותר. זה נחשב לשטן במשך עשרות שנים לפני שהמדע האמיתי נכנס והראה עד כמה רוב השומנים חיוניים. לאחר חלבון, אני מחשיב את השומן כמרכיב התזונתי השני הקריטי ביותר, במיוחד אם חשוב לך להעלות מסת שריר וכוח.


שומן תזונתי הוא די אנבולי כאשר אתם צורכים את הכמויות והסוגים הנכונים שלו במאזן הנכון. מרבית הגיינרים המסחריים משתמשים במקורות שומן צמחיים המורכבים בעיקר משומנים רב בלתי רוויים. זהו סוג השומן האחרון שגבר בריא שמנסה למקסם את צמיחת השרירים צריך. באופן אידיאלי, אתה רוצה לצרוך דיאטה המספקת יחס 1: 1: 1 בין שומנים רוויים לחד בלתי רוויים לשומנים רב בלתי רוויים. אבל נראה אותך מצליח לחשב את אחוזי השומן שלך בנוסף לאכילת כמות השומן הכוללת הנכונה בכל יום.


עם Mass JYM אתה מפסיק עם הניחושים ומקבל תערובת / קרם שומן תלוי ועומד על פטנט המספק את היחס 1: 1: 1 הנ"ל (רווי לשומן חד בלתי רווי עד רב בלתי רווי), כולל גרם אחד של חומצה לינולאית מצומדת (CLA) - סוג מיוחד של שומן רב בלתי רווי אומגה 6 שמחקרים הראו בו זמנית מסייע בבניית שרירים וכח בתקופות של צריכת קלוריות נמוכה יותר. דיאטות.


MASS JYM - תוסף מושלם לבניית שרירים

כל כף של Mass JYM מספק לא רק את הכמויות המושלמות של שלושת חומרי המזון, אלא גם את היחס האידיאלי של סוגי המאקרו עבור כל אחד מהם. יהיה לך קשה למצוא תוסף אידיאלי יותר לבניית מסת שריר וכוח רזה מאשר Mass JYM.

נא לכתוב ביקורת

נא לשים לב: HTML לא יתורגם!
    לא טוב           טוב
בדיקת אנושיות (Captcha)